Extra diensten administratiekantoor

Voor het bepalen van de hoogte van de overeenkomst is bepaald welke activiteiten er verricht moeten worden. Daarnaast bied onsadministratiekantoor extra klant service door het geven van aanbevelingen en het voeren van overleg. Dit kan aanleiding geven om grotere projecten op te starten met jurist of advocaat. Dat zijn aanvullende werkzaamheden, extra diensten administratiekantoor.

 

 

Overleg – vragenoverleg vragen

Heeft de klant vragen over de auto op de zaak of privé, aankoop computer, huur bedrijfspand, dan kan hij altijd met ons contact met ons opnemen. Voor het eerste gesprek worden nooit kosten in rekening gebracht. Wij zijn er voor de klant en wij willen betrokken zijn bij uw onderneming. Daarom kunnen klanten vrijblijvend contact met ons opnemen.

Extra boekhouding werkzaamheden

Activiteiten die verricht worden door vragen van of controle van boekhouding door belastingdienst, overige instanties, bedrijven en personen.

Activiteit: Prijs: Gratis in basis pakket:
Aanvraag Huur en Zorgtoeslag €50,– Ja
Aanvraag ( aanvullende ) kinderopvang toeslag €50,– Ja
     
Aanvraag / wijziging voorlopige aanslag ivm hypotheek koopwoning €50,– Ja
IB aangifte particulieren €75,– Ja
Arbeidsovereenkomst per werknemer €50,–  
     
Verweerschrift belastingdienst ( bekeuringen ) €75,–  
Verweerschrift belastingdienst ambtshalve aanslag BTW – loonbelasting €100,– / €250,–  
Verweerschrift bedrijfschap €75,–  
     
Leveringsvoorwaarden €85,–  
Inkoopvoorwaarden €85,–  
     
Postadres €75,– p.m.  
     
Maatschap overeenkomst €100,– / €250,–  
Lease contract €75,–  
Hypotheek overeenkomst €100,– / €250,–  
     
Uurloon administratief €40,–  
Uurloon advies €65,–  
Uurloon accountant €125,– v.a.  

*Alle bedragen zijn excl. 19% BTW